Veelgestelde vragen

Zijn de behandelingen voor zowel man als vrouw?
Ja, elke behandeling kan door beide geboekt worden.

Moet er altijd eerste een intake gesprek plaatsvinden?
Ja, dit om bij huidverbetering alles wat een negatief effect op de behandeling kan geven te bespreken en bij huidverzorging te kunnen voldoen aan de wensen van de klant.

Kunnen de behandelingen het hele jaar door geboekt worden?
Ja, dit kan wanneer u de juiste verzorgingsproducten gebruikt is dit geen probleem. En vergeet natuurlijk niet de zonverzorging!

De merken waarmee ik werk komen onder andere uit Barcelona en Kaapstad, waardoor dus al rekening gehouden wordt met veel zon.

Moet ik nog ergens rekening mee houden als ik een uitgebreide behandeling met peeling wil boeken?
Op de dag zelf, na de behandeling, geen sauna bezoek of intensief sporten. Oftewel vermijd overmatig transpireren. Tijdens de behandelingsperiode geen zonnebank of onverantwoord zonnen. Voor het beste en snelste resultaat dient u de thuisverzorgingsproducten te gebruiken. Boek uw behandeling niet kort voor een feest of speciale gelegenheid.

Heb ik na een behandeling met peeling nog last van schilfering/roodheid?
Bij gebruik van de juiste producten moet u rekening houden met een minimale schilfering/roodheid. Een lichte schilfering en een trekkerige huid zijn normaal (minimale downtime). Er zal geen extreme vervelling of zwelling optreden zoals bij klassieke peelingen.

Kan ik betalen met pin?
Het is mogelijk met zowel pin als contant geld te betalen.

Hoe lang van tevoren kan ik een behandeling annuleren zonder extra kosten?
U kunt een behandeling tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren, anders ben ik genoodzaakt de helft van de behandeling in rekening te brengen. Dit omdat ik tijd voor u gereserveerd heb.

Afspraak maken?

Bent u nieuwsgierig geworden of wilt u een afspraak inplannen? Bel dan: 0548 – 62 41 01 of stuur een mail naar info@nenz.nl


T. 0548 – 62 41 01
E. info@nenz.nl